Sonntag, 28. August 2016

CGM 4930: AUS DEM TOTENTANZ DER "VERMAHNUNG"

5 recto: Durch zwelff silb und auch durch acht
da inn (?) sind dise reim gemacht
der bischoff tzu den pfeiffern spricht
ihr pfeift gar ein sweren reyen
wie wol daz ist in dem meyen
wann ich doch des kein frewde han
leibss wollust muß ich faren lan
---
Die pfeiffer antwurten dem bischof
o mensch nu merckest du das end
wie dich der tod füret bey der hend
gedechtsdu hin wie es dort stat
da das leben kein ende hatt
---
5 verso (Rückseite):
Den bischof für den...ge (?) euchet (?)
man da pey
daz er der knechen (?) in rechten verweser sey
der bischoff
mein knech die verweß ich wol
daz gemain volk ich leren sol.
ebenpild sol ich geben gut
so ist mein sel des pos (?) behut (?)
---
Der tod spricht zu dem bischof
ertzbischoff waz man sagt von got
daz helt man als für einen spot
du lerest weder pfaffen noch layen
(?) in meim tantz finstu den rayen.
(...)
---
Kritische Betrachtung der geistlichen Oberen.-Allmacht des Todes, vor der selbst ein Bischof kapitulieren muß.-Der Tod triumphiert am Ende und lacht uns aus.-
---
Nach bestem Wissen und Gewissen entziffert. Besser kann ich es nicht. Verbesserungsvorschläge werden "deomuotig" entgegengenommen.
---

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen